Atsargų valdymas
Atsargų planavimas
Prekių judėjimo istorija
Pakuočių apskaita ir GPAIS integracija
Integracijos su logistikos centrais
TSM verslo valdymo sistemos privalumai:
- Leidžia automatiškai palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose pagal esamus prekių likučius ir sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją.
- Prekių judėjimo istorija. Analizuokite prekių judėjimo istoriją, siekdami identifikuoti tendencijas ir nustatyti, kaip prekių paklausa gali keistis ateityje.
- Tiekėjų pristatymo terminai: Įvertinkite tiekėjų pristatymo laikus taip užtikrindami, kad prekių kiekis būtų pakankamas reikiamu momentu.
- MIN/MAX/EOQ: MIN/MAX/EOQ padės jums optimaliai planuoti prekių atsargų lygį ir išlaikyti balansą.
- Sezoniškumas ir kiti kriterijai: TSM sistema vertins sezoniškumo įtaką ir kitus svarbius kriterijus tam, kad būtų įmanoma kuo tiksliau nustatyti prekių poreikį bet kuriuo metų laiku atsižvelgiant į jūsų verslo pobūdį.
- Sandėlio likučiai online.
- Pakuočių apskaita ir GPAIS integracija.
- Patogu atlikti inventorizaciją nestabdant prekybos tiek rankiniu būdu, tiek naudojant skenerius ar duomenų kaupiklius. Galima atlikti tiek dalinę (pagal sandėlio vietas), tiek pilną sandėlio inventorizaciją.
- Išsami prekės kortelės atributika − aprašai, neriboti parametrai, nuotraukos, svoriai, analogai, lydinčios, panašios prekės.
- Sandėliavimas − sandėlio žemėlapis, atrinkimas, sutikrinimas, integruojami duomenų kaupikliai.
- Integracijos su logistikos centrais „Girteka“, „Vilniaus tranzitas“, „ALG“, „Equinox“ ir kt.
- Įvairios ataskaitos, kaip pvz: atsargų judėjimo, defektūros, EEĮ (elektros ir elektroninės įrangos atliekomis), GPAIS ir t.t.