TSM sprendimai prekybos įmonėms
TSM verslo valdymo sistema užtikrina efektyvius prekybos įmonių procesus nuo pardavimo galimybės iki atsiskaitymo.
Ši sistema apima skirtingas funkcijas – finansus, pardavimus, prekybos valdymą, atsargų valdymą, e-shop, kasa, POS, kainynus, akcijų valdymą ir dar daugiau – visa tai integruota į vieną verslo valdymo sistemą.
Esame tam, kad padėtume išspręsti šiuos ar bet kuriuos kitus jūsų iššūkius:
- Vienas duomenų šaltinis iš TSM valdymo sistemos arba duomenų apsikeitimas su jūsų el.parduotuve ar kito partnerio duomenimis.
- Banko išrašų importas. Įplaukų ir mokėjimų atpažinimas bei sugretinimas su sąskaitomis faktūromis.
- Tikslus atsargų planavimas, padedantis palaikyti optimalų atsargų lygį, išvengti mažiau paklausių prekių užpirkimo nuostolių ir priimti sprendimus pagal turimus operatyvinius duomenis.
- Produktyvus sandėlio operacijų valdymas, sandėlio procesų automatizavimas nuo prekių gavimo į sandėlį iki prekės pristatymo klientui.
- Prekybos vykdymas per POS pagal i.EKA standartą, spausdina čekius ir užtikrina grynųjų pinigų kontrolę.
- Individualių funkcionalumų poreikis. Įmonės gali operatyviai užsisakyti jau veikiančius arba individualius funkcionalumus TSM sistemoje.
Viskas vienoje TSM verslo valdymo sistemoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus prekybos įmonėms: