Mažmeninės prekybos įmonės

Verslo valdymo sistema TSM užtikrina efektyvų pardavimo procesą nuo pardavimo galimybės iki atsiskaitymo. Ši sistema puikiai tinka tiek dideliems, tiek mažiems prekybos tinklams. TSM verslo valdymo sistemos platus funkcionalumas yra neabejotinai didelis privalumas:

Bendri pirkėjų sąrašai ir kainoraščiai: TSM sistema palengvina įmonių grupių bendrą darbą, leisdama kurti bendrus pirkėjų sąrašus ir kainoraščius.

Užsakymo būklės valdymas: Sistema suteikia galimybę lengvai ir paprastai valdyti užsakymų būklę, leidžiant užsakymus greitai perkelti į sąskaitas.

Pardavimų apskaita: Pardavimai gali būti apskaičiuojami tiek pagal klientų objektus, tiek pagal vadybininkus, suteikiant išsamią pardavimų veiklos situaciją.

Kainodara ir lojalumo sistemos: Kainynų kūrimas pagal klientus, klientų grupes, regionus ar padalinius; lojalumo sistemos nuolaidos ir taškų kaupimas; dovanų kuponų sukūrimas, panaudojimas bei apskaita; akcijų aprašymas – procentinių ar natūrinių.

Pardavimo taškų efektyvumo vertinimas: Sistema leidžia tiksliai vertinti atskirų pardavimo taškų efektyvumą ir taip padeda priimti pamatuotus sprendimus.

Darbuotojų motyvacija pagal pardavimus: Sistemos pagalba darbuotojai gali lengvai matyti savo rezultatus, kas skatina darbuotojų savalaikį efektyvumą, rezultatyvumą ir padeda didinti produktyvumą.

Kasos valdymo sistema POS: Kasos valdymo sistema suteikia galimybę vykdyti prekybą pagal i.EKA standartą, spausdina čekius ir užtikrina grynųjų pinigų kontrolę. Galimas atsiskaitymas ne tik grynaisiais pinigais, bet ir bankinėmis ar lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais, dovanų kuponais ar pavedimu. Yra plačios galimybės taikyti įvairią kainodarą, akcijas, kaupti taškus pagal lojalumo programą ir t.t.

Klientų pirkimo istorijos ir kredito limito valdymas: Sistema užtikrina klientų pirkimo istorijos saugojimą bei valdymą, taip pat pirkėjų kredito limito kontrolę, kas padeda priimti apgalvotus sprendimus ir užtikrina klientų lojalumą.

Lankstus skolų valdymas: Sistema suteikia lankstų skolų valdymą ir automatinį skolų dokumentų siuntimą, taip užtikrindama, kad finansinės operacijos būtų tvarkomos efektyviai.

Dokumentų automatizavimas: TSM sistema leidžia automatizuoti dokumentų mainus tarp susijusių įmonių ir klientų, taip optimizuojant procesus.

Integracijos su el. parduotuvių platformomis: TSM sistema paprastai integruojama su įvairiomis el. parduotuvių platformomis tokiomis kaip PrestaShop, Shopify, Verskis.lt, Pigu.lt ir pan. Įdiegus integraciją vykdomas prekių, likučių, kainų, akcijų atidavimas, užsakymų pasiiėmimas iš el. parduotuvės.

Integracijos su vežėjų platformomis: DPD, Omniva, Venipak, LP Express, Itella.

Ir daugiau kitų funkcionalumų, kurie padeda optimizuoti verslo veiklą ir padidinti efektyvumą tokių kaip OLAP kubas ar integracija su Power BI analitikos įrankiais ir pan.

TSM verslo valdymo sistema yra puikus įrankis norintiems optimizuoti savo pardavimų procesą ir suteikti verslui konkurencinį pranašumą.