TSM logo slogan RGB

Sandėlio valdymas

Sandėlių valdymas

Sandėlio valdymo sistema atlieka šias funkcijas:

  • Prekių judėjimo sekimas. Vartotojas prekių būsenas gali stebėti viename lange.
  • Reikiamo atsargų kiekio palaikymas sandėliuose. TSM sistema leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį vertinant prekių judėjimo istoriją, tiekėjo pristatymo terminus, MIN / MAX / EOQ, sezoniškumus ir kt. kriterijus.
  • Atlikti prekių inventorizaciją.
  • Automatizuoti perkėlimai tarp padalinių, tad nereikia pildyti to paties dokumento 2 kartus.

Prekių grupavimas

Kiekviena prekė gali būti apskaitoma pagal serijos numerį ar rūšį, paprastai galima vykdyti prekių galiojimo kontrolę. Esant poreikiui, prekės gali būti sudėtos į rinkinius nenaudojant gamybos, tad lengvai rasite alternatyvas ar automatiškai pasiūlyti lydinčias prekes.

Įmonėms, kurios užsiima importu – eksportu į kitas šalis yra realizuotos INTRASTAT, pakuotės mokesčio, elektroninių įrenginių, baterijų, AGATA ir kt. būtinos ataskaitos.

Integracijos su logistikos centrais

TSM verslo valdymo sistema turi integracijas su tokiais logistikos centrais kaip „Girteka“, „Vilniaus tranzitas“, „ALG“ ir kt.

Integracijos su sandėliavimo sistemomis ir vežėjais

Su sandėlio valdymo sistema integruotos pirkimų, pardavimų, vidinių ir sandėlio operacijų integracijos.

TSM sistema turi galimybę valdyti vidinius manifestus ir yra integruota su EDISOFT. Galima pasirinkti integracijos metodus iš 2DOC, 3DOC, 4DOC.

Gamybos valdymas

Automatizuotas gamybos modulis leidžia:

  • Valdyti gamybos procesus.
  • Formuoti gaminių korteles.
  • Automatiškai nurašyti žaliavas.
  • Fiksuoti pagamintas prekes ir komplektus.
  • Pateikia informaciją apie nukrypimus nuo planuotų išeigų.

Inventorizacija

Su TSM galima patogiai vykdyti inventorizaciją nestabdant prekybos tiek rankiniu būdu, tiek naudojant skenerius ar duomenų kaupiklius. Galima atlikti tiek dalinę, tiek pilną sandėlio inventorizaciją.