Paslaugų valdymas (servisas, remontas)
Užsakymų valdymas ir kontrolė
Serviso ir remonto paslaugų valdymas
CRM – Ryšių su klientais valdymas
Nuomojamų daiktų valdymas
TSM verslo valdymo sistema naudinga visoms paslaugų įmonėms, ypatingai dirbančioms įvairaus profilio serviso (autoservisai) ar remonto srityse ar teikiančioms garantinį aptarnavimą. TSM sistema pilnai aprėpia šias sritis:
- Savitarnos sistema laiko rezervavimui internetu, SMS priminimai,
- Ryšių su klientais valdymas (CRM),
- Užsakymų priėmimas,
- Užsakymų vykdymo valdymas bei būklės kontrolė,
- Paslaugų užsakymų priskyrimas vykdytojams,
- Operatyvus užduočių pateikimas vykdytojams iš sistemos,
- Automatinis periodinių sąskaitų generavimas ir siuntimas iš sistemos,
- Garantinis aptarnavimas,
- Garantinio aptarnavimo kontrolė,
- Garantinės transporto kortelės,
- Autoserviso apskaita, resursų valdymas,
- Įrangos resursų planavimas bei užimtumo valdymas,
- Darbuotojų resursų planavimas ir valdymas,
- Patogus priėmimo perdavimo arba žalos atlyginimo aktų spausdinimas,
- Automatinis sutarčių generavimas,
- Avansinių mokėjimų kontrolė,
- Greitas sąskaitų-faktūrų išrašymas, greitas klientų aptarnavimas,
- Automatinis periodinių sąskaitų generavimas ir siuntimas iš sistemos,
- Atliktų serviso darbų istorijos kaupimas ir saugojimas,
- Priminimai klientams dėl atliktinų darbų,
- Tiesioginis prekių užsakymų tiekėjams iš sistemos formavimas,
- Padangų saugojimo sistema,
- Prekių kiekių prognozavimas tiekimo grandinei valdyti ir atsargų kiekio palaikymas,
- Automobilių nuomos valdymas,
- Įrankių nuomos valdymas.