TSM verslo valdymo sistemos funkcijos

TSM – profesionali verslo valdymo sistema, kuri palengvina kasdienius darbus ir padeda taupyti naudojamus resursus, siekiant optimalių rezultatų. 

Atsižvelgdami į šiuolaikinio verslo tikslus, savo klientams teikiame iki smulkmenų apgalvotas sistemas:

Sprendimai prekybos įmonėms

Paprastas didmeninės ir mažmeninės prekybos valdymas.Sistemoje yra gausu pardavimų kanalų, POS (kasa), B2B ir B2C, sandėlio apskaita ir valdymas, lanksti kainodara ir daugybe kitų funkcijų.

Sprendimai paslaugų įmonėms

Lengvai valdykite paslaugų sutartis, periodines sąskaitas, sąmatas, medžiagų nurašymą, apskaitą ir daug kitų funkcijų.

Buhalterinė apskaita

Buhalterinės apskaitos programa kaip verslo valdymo sistemos dalis siūlo visiškai parengtą naujo tipo sąskaitų planą, kurio ataskaitos atitinka VAS standartą ir turi iMAS, iVAZ, iSAF ir iSAF-T integracijas.

Sandėlio apskaita

Paprastai valdykite prekių judėjimą, sandėlio vietą, atlikite inventorizacijas tiek rankiniu būdu, tiek naudojant kaupiklius bei daugybę kitų funkcijų.

Atsargų valdymas ir optimizavimas

Lankstus atsargų valdymo modulis leidžia ne tik automatiškai palaikyti reikiamą atsargų kiekį, bet ir tiksliai prognozuoti prekių poreikį pagal MIN/MAX/EOQ, buferius, istorinį judėjimą ir sezoniškumą.

Tiekimo grandines valdymas

Efektyvus tiekimo grandinės valdymas pagal klientų užsakymus, tiekėjų kainynų kontrolė.

Integracija su BI

Sistema integruota su vienu populiariausių ir plačiausiai naudojamu Power BI analitikos įrankiu.

E-komercijos valdymas

Kiekvienai elektroninei parduotuvei svarbus e-komercijos valdymas, tad TSM verslo valdymo sistema užtikrina sklandų elektroninių užsakymų valdymą.

Scroll to Top