TSM logo slogan RGB

TSM sprendimai gamybos įmonėms

TSM verslo valdymo sistema užtikrina efektyvius gamybos įmonių procesus nuo pardavimo galimybės iki atsiskaitymo.

Ši sistema apima skirtingas funkcijas – finansus, pardavimus, gamybos valdymą, atsargų valdymą, sandėlio valdymą, tiekimo grandinės valdymą, kainynus ir dar daugiau – visa tai integruota į vieną verslo valdymo sistemą.

Esame tam, kad padėtume išspręsti šiuos ar bet kuriuos kitus jūsų iššūkius:

  • Gamybos valdymas. Gamybos procesų valdymas apimantis nuo užsakymo iki gamybos medžiagų tiekimo. Automatinis žaliavų nurašymas, virtualus komplektavimas iš likučio, komplektavimas, iškomplektavimas, žaliavų analogai ir kiti funkcionalumai.
  • Tikslus atsargų planavimas, padedantis palaikyti optimalų atsargų lygį, išvengti mažiau paklausių prekių užpirkimo nuostolių ir priimti sprendimus pagal turimus operatyvinius duomenis.
  • Produktyvus sandėlio operacijų valdymas, sandėlio procesų automatizavimas nuo prekių gavimo į sandėlį iki prekės pristatymo klientui.
  • Individualių funkcionalumų poreikis. Įmonės gali operatyviai užsisakyti jau veikiančius arba individualius funkcionalumus TSM sistemoje.

Viskas vienoje TSM verslo valdymo sistemoje.

Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus gamybos įmonėms:

Pilna buhalterinė apskaita (i.SAF, i.VAZ, i.SAF-T, GPAIS

Banko operacijų importas ir sugretinimas

Atsargų valdymas

Sandėlio valdymas

Tiekimo grandinės valdymas

Kainų ir skirtingų kainynų valdymas

Integracija su duomenų kaupikliais

Personalo ir darbo užmokesčio apskaita

DVS (dokumentų valdymo sistema)

Integracija su duomenų mainų platformomis EdiSoft, Unified

Integracija su kurjeriais/vežėjais: DPD, Omniva, Venipak, LP Express, Itella

Integracijos su Power BI ir OLAP įrankiais