fbpx
TSM logo slogan RGB

Prekybos valdymas

Pardavimų valdymas

Atsiskaitymų valdymas

Skolų valdymas

Klientų savitarna – B2B

TSM verslo valdymo sistema užtikrina efektyvų pardavimo procesą nuo pardavimo galimybės iki atsiskaitymo. Itin platus TSM sistemos funkcionalumas yra neabejotinai didelis privalumas tiek didelėms, tiek mažoms įmonėms ar prekybos tinklams.

PARDAVIMAI:

  • Bendri pirkėjų sąrašai ir kainoraščiai: TSM sistema palengvina įmonių grupių bendrą darbą, leisdama kurti bendrus pirkėjų sąrašus ir kainoraščius.
  • Užsakymo būklės valdymas: TSM suteikia galimybę lengvai ir paprastai valdyti užsakymų būklę, leidžiant užsakymus greitai perkelti į sąskaitas.
  • Klientų savitarna – B2B (angl. „business to business”) tai yra užsakymų sistema, elektroninės prekybos platforma, skirta padėti tiekėjams efektyviau dirbti su verslo klientais – palengvinti pardavimų ir užsakymų valdymo procesus.
  • Pardavimų apskaita: Pardavimai gali būti apskaičiuojami tiek pagal klientų objektus, tiek pagal vadybininkus, suteikiant išsamią pardavimų veiklos situaciją realiuoju laiku.
  • Pardavimo taškų efektyvumo vertinimas: TSM leidžia tiksliai vertinti atskirų pardavimo taškų efektyvumą ir taip padeda operatyviai priimti pamatuotus sprendimus.
  • Didmenos klientų savitarnos funkcionalumas: TSM sistema siūlo išplėstinį didmenos klientų savitarnos funkcionalumą, taip pagerindama klientų patirtį.
  • Darbuotojų motyvacija pagal pardavimus: TSM pagalba darbuotojai gali lengvai matyti savo rezultatus, kas skatina darbuotojų savalaikį efektyvumą, rezultatyvumą ir padeda didinti produktyvumą.
    Klientų pirkimo istorijos ir kredito limito valdymas: TSM užtikrina klientų pirkimo istorijos saugojimą bei valdymą, taip pat pirkėjų kredito limito kontrolę, kas padeda priimti apgalvotus sprendimus ir užtikrina klientų lojalumą.
  • Faktoringo valdymas.
  • Sąrašų pridavimas į bankus.
  • Logistika, maršrutų ir manifestų formavimas.
  • Pardavimų modulyje galima nustatyti SF automatinį siuntimą – mažiau laiko sąnaudų, išvengiama žmogiškų klaidų
    Galimybė valdyti vidinius manifestus ir yra integruota su EDISOFT. Galima pasirinkti integracijos metodus iš 2DOC, 3DOC, 4DOC.
  • Centralizuotas užsakymų valdymas ir automatizavimas.
  • Pirkėjų užsakymų valdymas: sąskaitų-faktūrų kūrimas, konsignacija, dokumentų siuntimas el. paštu tiesiai iš sistemos.
  • Tiekimo kainų kontrolė.
  • Periodiniai pirkimai, ruošiniai.
  • Pridėtinės išlaidos pirkime – išlaidų įtraukimas į savikainą.
  • Integruota DVS (dokumentų valdymo sistema) bei CRM funkcionalumai.
  • Sprendimai nuomos paslaugas teikiančioms įmonėms.
  • Skolų valdymas ypatingai lankstus ir paprastas: leidžia kiekvieną klientą valdyti pagal jo statusą, reitingą, pozicionavimą rinkoje, kreditingumą ir individualius susitarimus. Vieno mygtuko paspaudimu galima išsiųsti priminimus, suderinimo ar kitą su skolomis susijusią informaciją visiems klientams ar klientų grupei. Galimybė blokuoti arba įspėti darant pardavimus, jei neapmokėta skola
  • Yra galimybė įjungti automatinį skolų dokumentų siuntimą, taip užtikrindama, kad finansinės operacijos būtų tvarkomos efektyviai.

 ATSISKAITYMAI:

  • TSM verslo valdymo sistema palaiko operacijas skirtingomis valiutomis, tad paprastai atliksite operacijas su užsienio valiutomis. Taip pat yra realizuotos automatizuotos funkcijos,
  • Valiutų kursų importas,
  • Valiutinių skolų perskaičiavimas,
  • Automatiniai sąskaitų uždarymai,
  • Bankų išrašų importas,
  • SEPA banko išrašų importas, automatiniai sudengimai pagal užsakymų (dokumentų) numerius, pavadinimų panašumus; skaityti detaliau,
  • Pavedimų generavimas,
  • Apmokėjimo terminų kontrolė,
  • Bankinių operacijų eksportas,
  • Sąrašiniai darbo užmokesčio pavedimai,
  • Klientų tarpusavio užskaitos,
  • Periodiniai pirkimai, ruošiniai,
  • Pridėtinės išlaidos pirkime − išlaidų įtraukimas į savikainą,
  • Būsimų laikotarpių sąnaudos,
  • Sąskaitų importas,
  • Įsigytų prekių (paslaugų) pardavimo pridėtinės vertės mokesčio registravimo žurnalo pildymo taisyklių priedas VA-19,
  • Gaunamų PVM SF registras (VMI) – iSAF (XLM formavimas),
  • Įvežtos pakuotės ataskaita,
  • Registracija į iVaz,
  • EDI importas,
  • Rezervacijos,
  • Taros supirkimas/grąžinimas,
  • Automobilių nuoma,
  • Licencijos,
  • Dokumentai iš kaupiklio,
  • AGATA,
  • INTRASTAT,
  • Konsignaciniai pardavimai, judėjimas, likučiai, skolos,
  • Patvirtinimas apie gavimą,
  • Išvežtos pakuotės ataskaita,
  • Atvirkštinio PVM žurnalas.