fbpx
TSM logo slogan RGB

Atsargų valdymas

Atsargų planavimas

Prekių judėjimo istorija

Pakuočių apskaita ir GPAIS integracija

Integracijos su logistikos centrais

TSM verslo valdymo sistemos privalumai:

  • Leidžia automatiškai palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose pagal esamus prekių likučius ir sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją.
  • Prekių judėjimo istorija. Analizuokite prekių judėjimo istoriją, siekdami identifikuoti tendencijas ir nustatyti, kaip prekių paklausa gali keistis ateityje.
  • Tiekėjų pristatymo terminai: Įvertinkite tiekėjų pristatymo laikus taip užtikrindami, kad prekių kiekis būtų pakankamas reikiamu momentu.
  • MIN/MAX/EOQ: MIN/MAX/EOQ padės jums optimaliai planuoti prekių atsargų lygį ir išlaikyti balansą.
  • Sezoniškumas ir kiti kriterijai: TSM sistema vertins sezoniškumo įtaką ir kitus svarbius kriterijus tam, kad būtų įmanoma kuo tiksliau nustatyti prekių poreikį bet kuriuo metų laiku atsižvelgiant į jūsų verslo pobūdį.
  • Sandėlio likučiai online.
  • Pakuočių apskaita ir GPAIS integracija.
  • Patogu atlikti inventorizaciją nestabdant prekybos tiek rankiniu būdu, tiek naudojant skenerius ar duomenų kaupiklius. Galima atlikti tiek dalinę (pagal sandėlio vietas), tiek pilną sandėlio inventorizaciją.
  • Išsami prekės kortelės atributika − aprašai, neriboti parametrai, nuotraukos, svoriai, analogai, lydinčios, panašios prekės.
  • Sandėliavimas − sandėlio žemėlapis, atrinkimas, sutikrinimas, integruojami duomenų kaupikliai.
  • Integracijos su logistikos centrais „Girteka“, „Vilniaus tranzitas“, „ALG“, „Equinox“ ir kt.
  • Įvairios ataskaitos, kaip pvz: atsargų judėjimo, defektūros, EEĮ (elektros ir elektroninės įrangos atliekomis), GPAIS ir t.t.