Verslo valdymo sistemos prekybos įmonėms
Pradinis / IT sprendimai verslui / Verslo valdymo sistemos prekybos įmonėms
Didmeninės ir mažmeninės prekybos valdymas
- Verslo valdymo sistema TSM užtikrina sklandų pardavimo procesą nuo pardavimo galimybės, pasiūlymo, užsakymo iki prekių pateikimo ir atsiskaitymo kontrolės. Pardavimo užsakymo būsenoms priskirti procesai ir kontrolės leidžia užtikrinti savalaikį ir kokybišką prekių užsakymų pristatymą bei paslaugų suteikimą
- Bendri pirkėjų sąrašai, kainoraščiai palengvins įmonių grupių darbą
- TSM sistema realizuota taip, kad ja galėtų naudotis tiek maži prekybos taškai, tiek didžiausi prekybos tinklai
- Užsakymo proceso būklės valdymas bei kontrolė
- Užsakymų perkėlimas į sąskaitas (kelių užsakymų apjungimas)
- Klientų pirkimo istorijos valdymas
- Pardavimų apskaita pagal klientų objektus
- Atskirų pardavimo taškų rezultatų efektyvumo įvertinimas
- Pirkėjų kredito limito kontrolė
- Lankstus skolų valdymas
- Automatinis skolų dokumentų siuntimas iš sistemos
- Pardavimų apskaita pagal vadybininkus
- Pirkėjų sandėlių apskaita
- Išvystytas lojalumo sprendimas, kuris leidžia kiekvienam pirkėjui pritaikyti individualią kainodarą, kiekvienai prekei taip pat kaupti taškus, sukauptais taškais padengti dalį čekio arba pasiekus tam tikrus rezultatus, pritaikyti progresyvinę nuolaidų sistemą. Siekiant užtikrinti, kad lojalūs klientai apsilankytų pas Jus vėl ir vėl, sistema leidžia taikyti ir kontroliuoti įvairias lojalumo programas. Esant poreikiui, lojalumo kortelėse gali būti kaupiami taškai, taikomos įvairios nuolaidos, pagal kortelių lygius. Taip pat yra galimybė spausdinti kuponus su patraukliais pasiūlymais įsigyti prekę už specialią kainą
- Abonentinių mokesčių kontrolės funkcionalumas, padėsiantis kontroliuoti nuomos, prenumeratos, paslaugų, aptarnavimo mokesčių surinkimą.
- Didmenos klientų savitarnos funkcionalumas
- Yra galimybė automatizuotai keistis dokumentus, tarp susijusių įmonių bei kitų klientų turinčių analogišką galimybę
- Darbuotojų motyvacija pagal pardavimus
Pirkėjų užsakymų valdymas
- TSM sistema suteikia galimybę pirkimo procesą realizuoti nuo automatinio pirkimo pasiūlymo formavimo, pirkimo užsakymo išsiuntimo reikiamu formatu, būdu bei adresu iki gautų prekių pajamavimo ir atsiskaitymo su tiekėjais valdymo.
- Pirkimo užsakymo būsenoms priskirti procesai ir kontrolės leidžia efektyviai organizuoti prekių užsakymų aptarnavimo ciklą.
- Realizuotas periodinių mokėjimų funkcionalumas padėsiantis laiku apmokėti nuomos, draudimo paslaugas ir kitus pasikartojančius mokėjimus tiekėjams
Tiekimo grandinės valdymas
- Užsakymų iš tiekėjų valdymas;
- Užsakymo proceso būklės kontrolė;
- Pirkimų kainų kontrolė;
- Tiekėjų kainynų kontrolė;
- Centralizuotas prekių užsakymas;
- Centralizuotas prekių pajamavimas;
- Prekių pajamavimas į skirtingus padalinius 1 dokumente;
- Automatinis užsakytų prekių paskirstymas į filialus.
Asortimento ir prekių valdymas
- TSM sistemoje realizuotas lankstus prekių grupavimas. Prekės gali būti suskirstytos į medžio tipo grupių medžius. Prie prekės galima priskirti tiek grupių, kiek reikia
- Prekės kortelėje yra neribotas skaičius parametrų, kurių kiekvienas gali turėti numatytą reikšmių aibę arba priklausyti nuo kito prametro. Kiekviena prekės grupė gali turėti skirtingą parametrų rinkinį. Parametrai gali būti naudojami paieškoje
- Prekė gali turėti neribotą barkodų kiekį. Galima apsirašyti ne tik gamyklinius, bet sistema gali sugeneruoti ir atspausdinti unikalų barkodą, jei to reikia vartotojui. Yra realizuotas svorinių barkodų funkcionalumas, kuris naudojamas mažmeninėje prekyboje sveriamais produktais
- Prekės kortelė gali turėti neribotą nuotraukų kiekį
- Prekė turi lankstų dimensijų, matavimo vienetų ir jų konversjų funkcionalumą. operacijas su prekėmis galima atlikti skirtingais matavimo vienetais
- Galima apsirašyti kiekvienos pakuotės dimensijas: ilgį aukštį, plotį, turį, svorius
- Galima apsirašyti kiekvienos pakuotės dimensijas: ilgį aukštį, plotį, turį, svorius
- Kiekviena prekė gali būti skirstoma pagal serijos numerį, seriją ar rūšį. Tai padeda išvengti begalės panašių kortelių ir palengvina duomenų analizę bei sandėlio valdymą
- Yra galima prekių galiojimų kontrolė
- Prekes galima sudėti į rinkinius, nenaudojant gamybos. Lengvai galima surasti aleternatyvias prekes, ar automatiškai pasiūlyti lydinčias
- Realizuotas automatinis depozitinės taros pardavimas, supirkimas
Sandėlių valdymas
- TSM sistema padeda valdyti sandėlius: sekti prekių judėjimą, palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose, atlikti prekių inventorizaciją, automatiškai pagal esamus prekių likučius bei sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją, užsakyti trūkstamas prekes
- Įmonėms užsiimančioms importu – eksportu į kitas šalis yra realizuotos INTRASTAT, pakuotės mokesčio, elektroninių įrenginių, baterijų, AGATA ir kitos būtinos ataskaitos
- Prekės gali būti saugomos neribotame sandėlių kiekyje
- Kiekvienas veiksmas su preke yra fiksuojams, ko pasekoje prekė patenka į skirtingą būseną. Vartotojas prekių būsenas gali patogiai stebėti viename lange, gaudamas informaciją kokios prekės yra tam tikroje būseno bei visą kitą su tuo susijusią informaciją. Šio funkcionalumo dėka, galima lanksčiai ir paprastai valdyti tiek tiekimo grandinę, tiek pardavimų grandinę
- Realizuotas lankstus prekių rezervavimo mechanizmas, kas leidžia vartotojui stebėti rezervacijas ir esant poreikiui jas perskirstyti pagal susidariusią sandėlio situaciją
- Prekių slenkančios rezervacijos
- Prekių atkrovimų būsenų valdymas
- Prekių likučių būsenų sandėlyje valdymas
- Realizuotas lankstus atsargų palaikymo modulis, kuris leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį įvertinant: prekių judėjimo istoriją, tiekėjo pristatymo terminus, MIN/MAX/EOQ, sezoniškumus, atsitiktinius pirkimus ir kitus kriterijus
- Inventorizacijas galima vykdyti tiek rankiniu būdu, tie naudojant barkodų skanerius ar duomenų kaupiklius
- Vartotojui patogus, bet techniškai sudėtingas inventorizacijos modelis, nestabdant prekybos. Galima vykdyti tiek pilną, tiek dalinę sandėlio inventorizaciją
- Perkėlimai tarp padalinių yra automatizuoti, nereikia 2 kartus įvedinėti to paties dokumento
- Prekių perūšiavimai
- Atsargų nurašymo aktai ir šablonai
Konsignacijos valdymas
- Lankstūs gaunamosios bei atiduodamosios konsignacijos sprendimai, kas leidžia operatyviai valdyti konsignacinių ar apmokėjimui po realizacijos atiduodamų prekių srautus, laiku priimti sprendimus, keisti kainas, perskirstyti prekes ir t.t.;
- Skolų kontrolė už realizuotas prekes pirkėjų pardavimo vietose;
- Užsakymų iš pirkėjų importas pagal pirkėjo sandėlio likučius bei poreikį;
- Ataskaitų importas apie realizuotas konsignacines prekes iš pirkėjų;
- Pirkėjų prekių likučių valdymas pagal pardavimo vietas
- Gaunamų prekių likučių valdymas;
- Ataskaitų eksportas apie realizuotas konsignaciones prekes tiekėjams.
Atsargų valdymas
- Verslo valdymo sistema TSM seka prekių judėjimą, t.y. automatiškai padeda palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose pagal esamus prekių likučius bei sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją, užsakyti trūkstamas prekes. Realizuotas lankstus atsargų palaikymo modulis, kuris leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį įvertinant: prekių judėjimo istoriją, tiekėjo pristatymo terminus, MIN/MAX/EOQ, sezoniškumus, atsitiktinius pirkimus ir kitus kriterijus
Skolų valdymas
- TSM sistema palaiko atsiskaitymo procesus: atsiskaitymą su tiekėjais, pirkėjo kredito limito ir skolų kontroliavimą
- TSM sistemoje įdiegtas automatinis duomenų importas – eksportas su bankinėmis sistemomis, mažinantis rankinį darbą ir tuo pačiu žmogiškųjų klaidų kiekį bei palengvinantis ir pagreitinantis duomenų suvedimą
- Sistema palaiko operacijas skirtingomis valiutomis: yra valiutų kursų importas, supaprastinantis operacijas su užsienio valiutomis su kintančiu kursu
- Ypatingai lankstus ir paprastas skolų valdymas, kuris leidžia kiekvieną klientą valdyti pagal jo statusą, reitingą, pozicionavimą rinkoje, kreditingumą bei individualius susitarimus.
- Sistema leidžia vieno mygtuko paspaudimu išsiųsti priminimus, suderinimo ir kitokia informacija susijusia su skolų valdymu, visiems klientams ar klientų grupei.
Gamybos valdymas
- Gamyba – modulis leidžia valdyti (apskaityti), gamybos procesą, formuoti gaminių korteles, automatiškai nurašinėti žaliavas, fiksuoti pagamintas prekes ir komplektus; pateikia informaciją apie nukrypimus nuo planuotų išeigų.
E-komercijos valdymas
- TSM sistema turi realizuotus integracinius modulius (SOAP webservice) duomenų mainams su Jūsų elektronine parduotuve. Naudojant tokias integracijas Jums nebereikalingas duomenų dubliavimas. TSM sistemoje aprašytas prekes, jų likučius, kainas galite transliuoti į elektronines parduotuvę, o į TSM sistemą galite gauti užsakymus
- B2B prekybai valdyti yra realizuota TSM posistemis B2B, kuris pilnai integruotas pačia TSM sistema. Jame Jūsų klientai gali matyti tik jiems skirtą asortimentą, jų kainą bei suformuoti užsakymus
- Realizuota galimybė valdyti prekių matomumą pagal pardavimo kanalus, pvz. galite nurodyti kurią prekę kuriuose pardavimo kanaluose norite rodyti
- Daugiau kaip 200 elektroninės prekybos sistemų integracijų
Buhalterinė apskaita
- Didžioji knyga (DK) – tai pagrindinis apskaitos bei įmonės finansų valdymo modulis. Buhalterinių operacijų apskaitos įrašai automatiškai formuojami į DK iš kitų modulių, todėl daugumą operacijų gali atlikti darbuotojai neturintys buhalterinių žinių. Sistema pateikiama su standartinėmis konfigūracijomis, kurias esant poreikiui, galima pasikeisti. Taip pat galima susikurti individualų sąskaitų planą. Generuojamos finansinių rodiklių ataskaitos, atspindinčios įmonės ūkinę–finansinę veiklą
Kasos aparatų valdymas (POS)
- Kasa (POS) – suteikia galimybę vykdyti prekybą su fiskaliniais blokais, spausdina čekius, užtikrina grynų pinigų kontrolę. Atsiskaitymai galimi ne tik grynais pinigais, bet ir bankinėmis kortelėmis, lojalumo kortelėmis bei dovanų čekiais. Modulis susietas su kainodara ir lojalumu, todėl galima taikyti lanksčią kainodarą, akcijas ir lojalumo programas;
- POS langas pritaikytsa dirbti tiek su personaliniais kompiuteriais, mobiliai įrenginiais, tiek su specializuota prekybine įranga liečiamais ekranas;
- Reklaminiai čekiai gali būti spausdinami prie kiekvieno kvito. Tekstą redaguoja patys vartotojai;
- Galima vykdyti įvairias akcijas, natūrines, formuoti prekių krepšelius, taikyti kainodarą nuo perkamo kiekio ar sumos;
- Kasos aparatu galima išspaudinti čekį, kuriuo galima atsiskaityti sekančio apsipirkimo metu arba gauti specialią kainą nurodytai prekei;
- Išvystytas suflerio funkcionalumas, kuris palengvina darbą mažiau igudusiems darbuotojams, sufleris gali parodyti prekės nuotrauką, pasiūlyti papildomą, lydinčią prekę, informuoti apie akcijas ar prizus;
- Sprendimas, kuris užtikrina nenutrūkstamą kasos darbą, net neesant interneto ryšio;
- Sistema pritaikyta darbui tiek su fiziniais asmenimis, tiek su įmonėmis, sąskaitos išrašymas itin paprastas ir greitas. Reikia tik parinkti klientą, o visa kita informacija persikelia automatiškai;
- Atsiskaitymai galimi įvairiomis formomis: grynais pinigais, bankinėmis kortelėmis, kreditu, dovanų kuponais, čekiais, pavedimu;
- Ingeruotas banko terminalų valdymas;
- Yra galimybė prekiauti dovanų čekiais, kuponais ir jais atsiskaityti už prekes;
- Išvystytas virtualios kasos sprendimas, kuris leidžia dirbti su bet kokiu kasos aparatu ar net visai be jo;
- TSM sistemoje yra sprendimas, kuris leidžia vienu kasos apratu naudotis keletui darbuotojų. Jei atsiskaitymo metu paaiškėtų, kad klientas neturi pinigų, čekio anuliuoti nereikia, galima jį rezervuoti, o vėliau jį suradus užbaigti pardavimo operaciją
- Kasoje integruotas mokesčių surinkimo sprendimas, taip pat integruota moderni elektroninė nuolaidų kortelių sistema Lwallet
Banko terminalų valdymas
- Atsiskaitymai galimi ne tik grynais pinigais, bet ir bankinėmis kortelėmis, lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais bei dovanų čekiais, draudimais ir kt..
Bankų importas/eksportas
- SEPA importo eksporto formatų palaikymas
- PAYPAL, MOKIPAY, PAYSERA
- Sąrašiniai pavedimai
iVAZ, iMAS, iSAF, iSAF-T integracijos
- Verslo valdymo sistemoje TSM relizuotos iVAZ, iMAS, iSAF, iSAF-T integracijos, Registracija vykdoma tieisiai iš TSM sistemos (automatizuota integracija) į i.MAS posistemę.
GPAIS integracija
- Verslo valdymo sistemoje TSM realizuota automatizuota GPAIS apskaita su integracija duomenų deklaravimui į GPAIS sistemą.
Intrastato apskaita
- Eksporto importo ataskaitų generavimas XML formatu.
AGATA apskaita
- Agata skaičiavimas pagal įsigijimo būdą
- Skaičiavimas kainoje arba pridedant prie pardavimo kainos
- Ataskaitų generavimas
Akcizo apskaita
- Akcizo mokesčio dydžio skaičiavimas, akcizo vertė sandėlio likučiuose, operacijose
- Prekių apskaita pagal sumokėtą/nesumokėtą akcizą
Lizingo apskaita
- Pilnas lizinginių sutarčių valdymas su detalizacija apie likuti, sumokėtas sumas bei galimybe priskirti susijusias išlaidas
Duomenų suvedimo automatizavimas (EDI)
- Realizuota integracija su EDISOFT. Galite pasirinkti integracijos metodus: 2DOC, 3DOC, 4DOC.
Vežėjų integracijos
- Realizuotos integracijos su vežėjais: DPD, VENIPAK, OMNIVA, LP EXPRESS
- TSM sistemoje yra galimybė valdytis vidinius manifestus
Faktoringo valdymas
- Sąskaitų prierašai
- Sutartys
- Sąrašų pridavimas į bankus
Kainų valdymas
- TSM kainodaros sistema leidžia fiksuoti prekės pardavimo kainas, keisti antkainių skaičiavimo metodus, atlikti prekių perkainavimą
- Akcijos aprašomos su galiojimo terminais, jų įvairovė leidžia užtikrinti tinkamą priėjimą prie kiekvieno pirkėjo
- Lanksti kainodaros sistema, kainynai, antkainiai, nuolaidos. Kainos gali buti valdomos tiek is centro tiek kiekviename padalinyje atskirai. Kainos gali būti tiek didmeninės tiek mažmeninės bei skirtingomis valiutomis
- TSM sistema turi išvystytą kainoženklių spausdinimo sprendimą
- Akcijų valdymas bei rezultatų analizė
- Neribotas kainynų kiekis
- Automatinis pardavimo kainų generavimas pagal vartotojo nustatytus kriterijus
- Yra galimybė daryti automatinį kainų apvalinimą pagal nustatytus parametrus
Finansų valdymas
- Finansų pinigų srautų valdymas pagal kaštų, išlaidų, pajamų centrus, objektus, padalinius
Integracija su BI (analitika, finansų analizė)
- Analitikai su Power BI ar OLAP įrankiais realizuotos verslo valdymo sistemos TSM integracijos. Analizuokite Jums aktualiausius pirkimų, pardavimų, likučių, finansų duomenis verslo našumui matuoti
Marketinginės savikainos skaičiavimas
- Kaupiamosios nuolaidos (accruels, rebates), menamų išlaidų vertinimas.
Kaupiamųjų nuolaidų valdymas
- Taškų kaupimas, atsiskaitymas taškais, nuolaidos procento augimas pagal sukauptus taškus
Lojalumo programos
- Išvystytas lojalumo sprendimas, kuris leidžia kiekvienam pirkėjui pritaikyti individualią kainodarą, kiekvienai prekei taip pat kaupti taškus, sukauptais taškais padengti dalį čekio arba pasiekus tam tikrus rezultatus, pritaikyti progresyvinę nuolaidų sistemą. Siekiant užtikrinti, kad lojalūs klientai apsilankytų pas Jus vėl ir vėl, sistema leidžia taikyti ir kontroliuoti įvairias lojalumo programas. Esant poreikiui, lojalumo kortelėse gali būti kaupiami taškai, taikomos įvairios nuolaidos, pagal kortelių lygius. Taip pat yra galimybė spausdinti kuponus su patraukliais pasiūlymais įsigyti prekę už specialią kainą
Dovanų čekių apskaita
- Vidiniai, įmonės dovanų čekių apskaita ir valdymas
- Prekybos centrų aptarnavimas
- Paruošta integracija su Gera Dovana
- Dovanų čekių apskaitos valdymas integracijose su elektroninės prekybos sistemomis
Personalo apskaita ir darbo užmokestis
- Personalo ir Darbo užmokesčio modulis fiksuoja bei suteikia galimybę kaupti ir analizuoti informaciją apie įmonės personalą: darbuotojų kortelių informaciją, tabelius, darbo ir atostogų grafikus ir kitus su personalu susijusius įrašus. Taip pat skaičiuoja darbo užmokestį, yra realizuota galimybė pateikti reikiamas ataskaitas įvairioms valstybinėms ir kitoms organizacijoms (eFormos, DA01 (statistika, GPM 312, 313 ir kitos). Realizuotas lankstus darbo grafikų sudarymo modulis, leidžiantis paprastai sudarinėti bei kontroliuoti grafikus tiek nedidelėse įmonėse, tiek daug padalinių turinčiuose tinkluose
Kartu raskime sprendimą efektyviam jūsų verslo valdymui
Mūsų partneriai








Klientai apie mus
Mobili darbo vieta, efektyvi duomenų paieška, lanksti apskaitos analizė, platus ataskaitų pasirinkimas.

Procesai vyksta greičiau, detali paieška leidžia greičiau surasti reikiamą prekę, paieškoje rodomas prekių likutis leidžia stebėti produktų kiekius salone.

Mes labai vertiname sistemą. Mūsų pasirinkimą lėmė galimybė pasiekti sistemą internetu ir vartotojui draugiška bei aiški aplinka.

Mes patenkinti sistema - procesai vyksta greičiau, o mūsų darbuotojai tapo universalesni ir gali atlikti daugiau funkcijų.
