Verslo valdymo sistemos paslaugų įmonėms
Pradinis / IT sprendimai verslui / Verslo valdymo sistemos paslaugų įmonėms
Paslaugų sutarčių valdymas
- Užsakymų priėmimas;
- Užsakymų vykdymo valdymas bei būklės kontrolė;
- Paslaugų užsakymų priskyrimas vykdytojams;
- Operatyvus užduočių pateikimas vykdytojams iš sistemos;
- Automatinis periodinių sąskaitų generavimas ir siuntimas iš sistemos;
- Garantinis aptarnavimas;
- Garantinio aptarnavimo kontrolė;
- Autoserviso apskaita, resursų valdymas;
- Automobilių nuomos valdymas;
- Įrankių nuomos valdymas;
- Įrangos resursų planavimas bei užimtumo valdymas;
- Darbuotojų resursų planavimas ir valdymas;
- Greitesnis paslaugų sutarčių valdymas automatiškai generuojant sutartis;
- Avansinių mokėjimų kontrolė;
- Greitas s/f išrašymas, greitas klientų aptarnavimas;
- Periodinių sąskaitų siuntimas;
- Automatinis periodinių sąskaitų generavimas ir siuntimas iš sistemos;
- Atliktų serviso darbų istorijos kaupimas;
- Priminimai dėl atliktinų darbų klientams;
- Prekių užsakymų tiekėjams iš sistemos formavimas.
Skolų valdymas
- Skolų valdymas – sistema palaiko atsiskaitymo procesus: atsiskaitymą su tiekėjais, pirkėjo kredito limito ir skolų kontroliavimą. Programoje įdiegtas automatinis duomenų importas – eksportas su bankinėmis sistemomis, mažinantis rankinį darbą ir tuo pačiu žmogiškųjų klaidų kiekį bei palengvinantis ir pagreitinantis duomenų suvedimą. Taip pat programa palaiko operacijas skirtingomis valiutomis: yra valiutų kursų importas, supaprastinantis operacijas su užsienio valiutomis su kintančiu kursu;
- Ypatigai lankstus ir paprastas skolų valdymas, kuris leidžia kiekvieną klientą valdyti pagal jo statusą, reitingą, pozicionavimą rinkoje, kreditingumą bei individualius susitarimus. Sistema leidžia vieno mygtuko paspaudimu išsiųsti priminimus, suderinimo ir kitokia informacija susijusia su skolų valdymu, visiems klientams ar klientų grupei.
Integracija su BI (Analitika, finansų analizė)
- Analitikai su Power BI ar OLAP įrankiais realizuotos verslo valdymo sistemos TSM integracijos. Analizuokite Jums aktualiausius pirkimų, pardavimų, likučių, finansų duomenis verslo našumui matuoti.
Kasos aparatų valdymas (POS)
- Kasa (POS) – suteikia galimybę vykdyti prekybą su fiskaliniais blokais, spausdina čekius, užtikrina grynų pinigų kontrolę;
- Atsiskaitymai galimi ne tik grynais pinigais, bet ir bankinėmis kortelėmis, lojalumo kortelėmis bei dovanų čekiais. Modulis susietas su kainodara ir lojalumu, todėl galima taikyti lanksčią kainodarą, akcijas ir lojalumo programas;
- POS langas pritaikytsa dirbti tiek su personaliniais kompiuteriais, mobiliai įrenginiais, tiek su specializuota prekybine įranga liečiamais ekranas;
- Reklaminiai čekiai gali būti spausdinami prie kiekvieno kvito. Tekstą redaguoja patys vartotojai;
- Galima vykdyti įvairias akcijas, natūrines, formuoti prekių krepšelius, taikyti kainodarą nuo perkamo kiekio ar sumos;
- Kasos aparatu galima išspausdinti čekį, kuriuo galima atsiskaityti sekančio apsipirkimo metu arba gauti specialią kainą nurodytai prekei;
- Išvystatas suflerio funkcionalumas, kuris palengvina darbą mažiau igudusiems darbuotojams, sufleris gali parodyti prekės nuotrauką, pasiūlyti papildomą, lydinčią prekę, informuoti apie akcijas ar prizus;
- Yra sprendimas, kuris užtikrina nenutrūkstamą kasos darbą, net nesant interneto ryšio;
- Sistema pritaikyta darbui tiek su fiziniais asmenimis, tiek su įmonėmis, sąskaitos išrašymas įtin paprastas ir greitas. Reikia tik parinkti klientą, o visa kita informacija persikelia automatiškai;
- Atsiskaitymai galimi įvairiomis formomis: grynais pinigais, bankinėmis kortelėmis, kreditu, dovanų kuponais, čekiais, pavedimu;
- Ingeruotas banko terminalų valdymas;
- Yra galimybė prekiauti dovanų čekiais, kuponais ir jais atsiskaityti už prekes;
- Išvystytas virtualios kasos sprendimas, kuris leidžia dirbti su bet kokiu kasos apratu ar net visai be jo;
- Taip pat yra sprendimas, kuris leidžia vienu kasos apratu naudotis keletui darbuotojų. Jei atsiskaitymo metu paaiškėtų, kad klientas neturi pinigų, čekio anuliuoti nereikia, galima jį rezervuoti, o vėliau jį suradus užbaigti pardavimo operaciją;
- Kasoje integruotas mokesčių surinkimo sprendimas, taip pat moderni elektroninė nuolaidų kortelių sistema Lwallet.
Banko terminalų valdymas
- Atsiskaitymai galimi ne tik grynais pinigais, bet ir bankinėmis kortelėmis, lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais bei dovanų čekiais, draudimais ir kt.
Buhalterinė apskaita
- Didžioji knyga (DK) – tai pagrindinis apskaitos bei įmonės finansų valdymo modulis. Buhalterinių operacijų apskaitos įrašai automatiškai formuojami į DK iš kitų modulių, todėl daugumą operacijų gali atlikti darbuotojai neturintys buhalterinių žinių. Sistema pateikiama su standartinėmis konfigūracijomis, kurias esant poreikiui, galima pasikeisti. Taip pat galima susikurti individualų sąskaitų planą. Generuojamos finansinių rodiklių ataskaitos, atspindinčios įmonės ūkinę–finansinę veiklą.
CRM(klientų ryšių valdymas)
iVAZ, iMAS, iSAF, iSAF-T integracijos
- Verslo valdymo sistemoje TSM relizuotos iVAZ, iMAS, iSAF, iSAF-T integracijos, Registracija vykdoma tieisiai iš TSM sistemos (automatizuota integracija) į i.MAS posistemę.
Nuomos sutarčių valdymas
- Periodinis sąskaitų formavimas, nuomos rūšys (skaitliukai, kiekis, laikas).
Remonto sutarčių valdymas
- Remonto procesas (priėmimas, garantinis aptarnavimas), sunaudotos medžiagos, dalių užsakymas pas tiekėjus.
Gamybos valdymas
- Gamyba – modulis leidžia valdyti (apskaityti), gamybos procesą, formuoti gaminių korteles, automatiškai nurašinėti žaliavas, fiksuoti pagamintas prekes ir komplektus; pateikia informaciją apie nukrypimus nuo planuotų išeigų.
Paslaugų savikainos skaičiavimas
- Paslauga gali turėti savikainą.
Bankų integracijos
- SEPA importo eksporto formatų palaikymas
- PAYPAL, MOKIPAY, PAYSERA
- Sąrašiniai pavedimai
Kainų valdymas
- Kainodara – sistema leidžia fiksuoti prekės pardavimo kainas, keisti antkainių skaičiavimo metodus, atlikti prekių perkainavimą;
- Akcijos aprašomos su galiojimo terminais, jų įvairovė leidžia užtikrinti tinkamą priėjimą prie kiekvieno pirkėjo;
- Lanksti kainodaros sistema, kainynai, antkainiai, nuolaidos. Kainos gali buti valdomos tiek is centro tiek kiekviename padalinyje atskirai;
- Kainos gali būtie tiek didmeninės tiek mažmeninės. Gali būti skirtingomis valiutomis;
- Sistema turi išvystytą kainoženklių spausdinimo sprendimą;
- Pirkėjai, pirkėjų gropės ar regionai gali turėti skirtingas kainas kiekvienai prekei. gali būti individualūs kainynai;
- Akcijų valdymas bei rezultatų analizė;
- Neribotas kainynų kiekis;
- Automatinis pardavimo kainų generavimas pagal vartotojo nustatytus kriterijus;
- Yra galimybė daryti automatinį kainų apvalinimą pagal nustatytus parametrus.
Kaupiamųjų nuolaidų valdymas
- Taškų kaupimas, atsiskaitymas taškais, nuolaidos procento augimas pagal sukauptus taškus.
Faktoringo valdymas
- Sąskaitų prierašai, sutartys, sąrašų pridavimas į bankus.
Personalo apskaita ir darbo užmokestis
- Personalas ir DU – modulis fiksuoja bei suteikia galimybę kaupti ir analizuoti informaciją apie įmonės personalą: darbuotojų kortelių informaciją, tabelius, darbo ir atostogų grafikus ir kitus su personalu susijusius įrašus. Taip pat skaičiuoja darbo užmokestį, yra realizuota galimybė pateikti reikiamas ataskaitas įvairioms valstybinėms ir kitoms organizacijoms. Realizuotas lankstus darbo grafikų sudarymo modulis, leidžiantis paprastai sudarinėti bei kontroliuoti grafikus tiek nedidelėse įmonėse, tiek daug padalinių turinčiuose tinkluose.
Kartu raskime sprendimą efektyviam jūsų verslo valdymui
Mūsų partneriai








Klientai apie mus
Mobili darbo vieta, efektyvi duomenų paieška, lanksti apskaitos analizė, platus ataskaitų pasirinkimas.

Procesai vyksta greičiau, detali paieška leidžia greičiau surasti reikiamą prekę, paieškoje rodomas prekių likutis leidžia stebėti produktų kiekius salone.

Mes labai vertiname sistemą. Mūsų pasirinkimą lėmė galimybė pasiekti sistemą internetu ir vartotojui draugiška bei aiški aplinka.

Mes patenkinti sistema - procesai vyksta greičiau, o mūsų darbuotojai tapo universalesni ir gali atlikti daugiau funkcijų.
