Sandėlio valdymo sistemos
Pradinis / IT sprendimai verslui / Sandėlio valdymo sistemos
Sandėlių valdymas
- Sandėlio valdymo sistemos padeda valdyti sandėlius: sekti prekių judėjimą, palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose, atlikti prekių inventorizaciją, automatiškai pagal esamus prekių likučius bei sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją, užsakyti trūkstamas prekes. Įmonėms užsiimančioms importu – eksportu į kitas šalis yra realizuotos INTRASTAT, pakuotės mokesčio, elektroninių įrenginių, baterijų, AGATA ir kitos būtinos ataskaitos;
- Prekės gali būti saugomos neribotame sandėlių kiekyje;
- Kiekvienas veiksmas su preke yra fiksuojams, ko pasekoje prekė patenka į skirtingą būseną. Vartotojas prekių būsenas gali patogiia stebėti viename lange, gaudamas informaciją kokios prekės yra tam tikroje būseno bei visą kitą su tuo susijusią informaciją. Šio funkcionalumo dėka, galima lanksčiai ir paprastai valdyti tiek tiekimo grandinę, tiek pardavimų realiuota lankstus prekių rezervavimo mechanizmas, kas leidžia vartotojui stebėti rezervacijas ir esant poreikiui jas perskirstyti pagal susidariusią sandėlio situaciją;
- Prekių slenkančios rezervacijos;
- Prekių atkrovimų būsenų valdymas;
- Prekių likučių būsenų sandėlyje valdymas;
- Realizuotas lankstus atsargų palaikymo modulis, kuris leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį įvertinant: prekių judėjimo istoriją, tiekėjo pristatymo terminus, MIN/MAX/EOQ, sezoniškumus, atsitiktinius pirkimus ir kitus kriterijus;
- Inventorizacijas galima vykdyti tiek rankiniu būdu, tie naudojant barkodų skanerius ar duomenų kaupiklius. Taip pat yra patogus vartotojui techniškai sudėtingas inventorizacijos modelis, nestabdant prekybos. Galima vykdyti tiek pilną, tiek dalinę sandėlio inventorizaciją;
- Perkėlimai tarp padalinių automatizuoti, nereikia 2 kartus įvedinėti to paties dokumento;
- Prekių perūšiavimai;
- Atsargų nurašymo aktai ir šablonai.
Tiekimo grandinės valdymas
- Užsakymų iš tiekėjų valdymas;
- Užsakymo proceso būklės kontrolė;
- Pirkimų kainų kontrolė;
- Tiekėjų kainynų kontrolė;
- Centralizuotas prekių užsakymas;
- Centralizuotas prekių pajamavimas;
- Prekių pajamavimas į skirtingus padalinius 1 dokumente;
- Automatinis užsakytų prekių paskirstymas į filialus.
Atsargų valdymas
- Atsargos – sistema padeda sekti prekių judėjimą, palaikyti reikiamą atsargų kiekį sandėliuose, automatiškai pagal esamus prekių likučius bei sistemoje sukauptą prekių judėjimo istoriją, užsakyti trūkstamas prekes. Realizuotas lankstus atsargų palaikymo modulis, kuris leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį įvertinant: prekių judėjimo istoriją, tiekėjo pristatymo terminus, MIN/MAX/EOQ, sezoniškumus, atsitiktinius pirkimus ir kitus kriterijus.
Sandėlio vietos
- Sandėlio medis, surinkimo sekos, atskiri surinkimo lapai, darbo laiko apskaita, automatinis dokumentų spausdinimas, siuntimas;
- Prekių išdėstymo procesas;
- Prekių surinkimo procesas;
- Perkėlimai tarp padalinių, sandėlių.
Integracijos su logistikos centrais
- Girteka, Vilniaus tranzitas, ALG, kiti.
Integracijos su sandėliavimo sistemomis
- Pirkimų, pardavimų, vidinių operacijų, sandėlio operacijų integracijos su sandėlio valdymo sistemomis.
Integracijos su vežėjais
- Realizuota integracija su EDISOFT. Galite pasirinkti integracijos metodus: 2DOC, 3DOC, 4DOC
- TSM sistemoje yra galimybė valdytis vidinius manifestus
Gamybos valdymas
- Gamyba – sandėlio apskaitos programa ir automatizuotas modulis leidžia valdyti (apskaityti) gamybos procesą, formuoti gaminių korteles, automatiškai nurašinėti žaliavas, fiksuoti pagamintas prekes ir komplektus; pateikia informaciją apie nukrypimus nuo planuotų išeigų;
Inventorizacija
- Inventorizacijas galima vykdyti tiek rankiniu būdu, tie naudojant barkodų skanerius ar duomenų kaupiklius. Taip pat yra patogus vartotojui techniškai sudėtingas inventorizacijos modelis, nestabdant prekybos. Galima vykdyti tiek pilną, tiek dalinę sandėlio inventorizaciją;
Duomenų suvedimo automatizavimas (EDI)
- Realizuota integracija su EDISOFT. Galite pasirinkti integracijos metodus: 2DOC, 3DOC, 4DOC.
Kartu raskime sprendimą efektyviam jūsų verslo valdymui
Mūsų partneriai








Klientai apie mus
Mobili darbo vieta, efektyvi duomenų paieška, lanksti apskaitos analizė, platus ataskaitų pasirinkimas.

Procesai vyksta greičiau, detali paieška leidžia greičiau surasti reikiamą prekę, paieškoje rodomas prekių likutis leidžia stebėti produktų kiekius salone.

Mes labai vertiname sistemą. Mūsų pasirinkimą lėmė galimybė pasiekti sistemą internetu ir vartotojui draugiška bei aiški aplinka.

Mes patenkinti sistema - procesai vyksta greičiau, o mūsų darbuotojai tapo universalesni ir gali atlikti daugiau funkcijų.
