Verslo valdymo sistemos prekybos įmonėms
Pradinis / TSM verslo valdymo sistemos funkcijos / Verslo valdymo sistemos prekybos įmonėms
Didmeninės ir mažmeninės prekybos valdymas
Verslo valdymo sistema TSM užtikrina sklandų pardavimo procesą nuo pardavimo galimybės iki atsiskaitymo. Ši sistema sukurta tiek dideliems, tiek mažiems prekybos tinklams.
Sistemos privalumas – platus funkcionalumas:
- Įmonių grupių darbą palengvina bendri pirkėjų sąrašai ir kainoraščiai.
- Paprastas užsakymo būklės valdymas, galima užsakymus perkelti į sąskaitas.
- Pardavimų apskaita tiek pagal klientų objektus, tiek pagal vadybininkus.
- Atskirų pardavimo taškų rezultatų efektyvumo vertinimas.
- Didmenos klientų savitarnos funckionalumas.
- Darbuotojų motyvaciją pagal pardavimus.
- Klientų pirkimo istorijos valdymas ir pirkėjų kredito limito kontrolė.
- Lankstus skolų valdymas bei automatinis skolų dokumentų siuntimas.
- Galimybė automatizuotai keistis dokumentus tarp susijusių įmonių ir klientų, turinčių analogišką galimybę.
- Ir t.t.
Pirkėjų užsakymų valdymas
TSM verslo valdymo sistema leidžia efektyviai organizuoti prekių užsakymų ciklą, realizuoti pirkimo procesą nuo automatinio pirkimo pasiūlymo formavimo, užsakymo išsiuntimo iki gautų prekių pajamavimo.
O periodinių mokėjimų funkcija užtikrins, kad laiku sumokėsite už nuomos ir draudimo paslaugas bei kitus pasikartojančius mokėjimus.
Tiekimo grandinės valdymas
TSM užtikrina paprastą ir efektyvų tiekimo grandinės valdymą. Galėsite valdyti užsakymus iš tiekėjų, kontroliuoti užsakymo proceso būkles, pirkimų kainas ir tiekėjų kainynus. Be to yra centralizuotas prekių užsakymas ir pajamavimas. O užsakytas prekes į filialus galėsite paskirstyti automatiškai.
Asortimento ir prekių valdymas
Prekių grupavimas
TSM sistemoje realizuotas lankstus prekių grupavimas:
- Prekės gali būti suskirstytos į medžio tipo grupes.
- Skirstymas į asortimentus pagal verslo poreikius.
- Sukuriamas el. parduotuvės medis, pagal kurį atvaizduojamos prekių kategorijos. Prie kiekvienos prekės galima priskirti tiek kategorijų, kiek reikia.
Prekių kortelės
Naudojant parametrus ir prekių aprašymus galimas pavadinimų kūrimo šablonizavimas ir standartizavimas. Prekės kortelėje yra didelis skaičius parametrų, kurie gali būti naudojami paieškoje, tad kiekviena prekių grupė gali turėti skirtingą parametrų rinkinį.
TSM sistemoje prekių kortelės gali turėti neribotą nuotraukų ir video kiekį, aprašytas prekių dimensijas ir instrukcijas. O lankstus dimensijų, matavimo vienetų ir jų konversijų funkcionalumas leis atlikti operacijas su prekėmis skirtingais matavimo vienetais.
Prekių barkodai
Prekės gali turėti neribotą barkodų kiekį, įskaitant QR ir RF kodus. Be to sistema gali sugeneruoti ir atspausdinti unikalų barkodą. TSM sistemoje yra realizuota ir svorinių barkodų, naudojamų mažmeninėje prekyboje, funkcija.
Depozitinė tara
TSM sistemoje realizuotas automatinis depozitinės taros pardavimas ir supirkimas.
Sandėlių valdymas
Nuo prekių judėjimo sekimo ir reikiamų atsargų kiekio palaikymo sandėlyje iki inventorizacijos ir automatiško trūkstamų prekių užsakymo. TSM sistemoje galima atlikti įvairiausius su sandėlio valdymu susijusius veiksmus.
Konsignacijos valdymas
Lankstūs gaunamosios ir atiduodamosios konsignacijos sprendimai leis Jums:
- Operatyviai valdyti konsignacinių prekių srautus, laiku priimti sprendimus, keisti kainas, paskirstyti prekes.
- Kontroliuoti skolas už realizuotas prekes pirkėjų pardavimo vietose.
- Importuoti užsakymus pagal pirkėjo sandėlio likučius ar poreikį.
- Importuoti realizuotų konsignacinių prekių ataskaitas pirkėjams.
- Valdyti gaunamų prekių likučius.
- Eksportuoti realizuotų konsignacinių prekių ataskaitas tiekėjams.
Atsargų valdymas
TSM sistema leidžia tiksliai prognozuoti prekių poreikį. Poreikis apskaičiuojamas vertinant prekių judėjimo istoriją, tiekėjų pristatymo terminus, MIN/MAX/EOQ, sezoniškumą ir kitus kriterijus.
Gamybos valdymas
Gamybos modulis leidžia:
- Valdyti gamybos procesą.
- Formuoti gaminių ir kalkuliacines korteles.
- Automatiškai nurašyti žaliavas.
- Fiksuoti pagamintas prekes ir komplektus.
- Skaičiuoti išeigą ir gauti informaciją apie nukrypimus nuo planuotų išeigų.
- Naudotis integruotomis svarstyklėmis.
- Valdyti pusgaminių gamybą neribojant lygiu.
- Valdyti paslaugų gamybą naudojant medžiagas.
E-komercijos valdymas
Daugiau kaip 200 elektroninės prekybos sistemų integracijų (tokių kaip SOAP webservice) užtikrina, kad Jums nebereikės duomenų dubliavimo, ir galėsite valdyti pilną asortimentą, užsakymus ir kainodarą TSM sistemoje.
Visiškai su TSM sistema integruotas posistemis B2B prekybos valdymui leis Jūsų klientams matyti tik Jiems skirtą asortimentą su kainomis ir suformuoti užsakymus.
Buhalterinė apskaita
TSM siūlo platų buhalterinės apskaitos funkcijų pasirinkimą: dokumentų valdymas, didžioji knyga, skolų valdymas, valiutų kursų perskaičiavimas, įvairios ataskaitos, apskaitos ir integracijos bei daugybe kitų funkcijų.
Kasos aparatų valdymas (POS)
Atsiskaitymas
Kasa (POS) suteikia galimybę vykdyti prekybą su fiskaliniais blokais, spausdina čekius ir užtikrina grynųjų pinigų kontrolę. Galimas atsiskaitymas ne tik grynaisiais pinigais, bet ir bankinėmis ar lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais, dovanų kuponais ar pavedimu.
Darbas su kasa
POS langas yra pritaikytas įvairiems įrenginiams, tad šia funkcija galėsite naudotis tiek su specializuota prekybine įranga, tiek su asmeniniais kompiuteriais ar mobiliaisiais įrenginiais. TSM užtikrina nenutrūkstama kasos darbą, net kai nėra interneto ryšio.
Sukurtas suflerio funkcionalumas užtikrins, kad kasa naudotis bus paprasta net ir mažiau įgudusiems darbuotojams. Sufleris gali parodyti prekės nuotrauką, pasiūlyti papildomą, lydinčią prekę ir informuoti apie akcijas ar prizus.
Sąskaitos išrašymas
Sistema pritaikyta darbui tiek su fiziniais asmenimis, tiek su įmonėmis. O sąskaitos išrašymas yra itin paprastas ir greitas: pasirinkus klientą, visa reikalinga informacija užsipildo automatiškai.
Čekiai
Kasos aparatu galima atspausdinti čekį, kuriuo galima atsiskaityti sekančio apsipirkimo metu.
Prie kiekvieno kvito gali būti spausdinami reklaminiai čekiai, kurių tekstą redaguoja patys vartotojai.
Kainų valdymas
Su TSM sistema galėsite:
- Fiksuoti prekės pardavimo kainas.
- Keisti antkainių skaičiavimo metodus.
- Atlikti prekių perkainavimą.
- Valdyti kainas iš centro arba kiekviename padalinyje atskirai.
- Valdyti akcijas ir atlikti jų rezultatų analizę.
- Automatiškai generuoti pardavimo kainas pagal nustatytus kriterijus.
- Automatiškai apvalinti kainas pagal nustatytus kriterijus.
- Pateikti kainas skirtingomis valiutomis.
Be to siūlome lanksčią kainodaros sistemą ir neribotą kainynų kiekį. Akcijos yra aprašomos su galiojimo terminais, o jų įvairovė užtikrina tinkamą priėjimą prie kiekvieno pirkėjo.
Kaupiamųjų nuolaidų valdymas ir lojalumo programos
Su TSM sistema galėsite suteikti pirkėjams individualią kainodarą, taškų kaupimą, atsiskaitymą jais ir nuolaidos procento augimą pagal sukauptus taškus.
Siekiant užtikrinti, kad klientai ne kartą sugrįžtų pas Jus, sistema leidžia taikyti ir kontroliuoti įvairias lojalumo programas. Be to yra galimybė spausdinti pasiūlymų kuponus, kurie pritrauks klientus įsigyti prekes už specialias kainas.
Dovanų čekių apskaita
Paprastai vykdysite įmonės dovanų čekių apskaitą ir valdymą, kontroliuosite jų panaudojimo būsenas. Dovanų čekiai gali būti įvairaus nominalo. Unikalumo Jūsų dovanų čekiams suteiks individualus dizainas ir vardiniai palinkėjimai.
TSM verslo valdymo sistema yra paruošusi patogią integraciją su „Gera Dovana“ ir prekybos centrais „Akropolis” ir „Mega”.
Gaukite nemokamą konsultaciją kurios metu mūsų specialistai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.