Sprendimai paslaugį įmonėms

Verslo valdymo sistemos paslaugų įmonėms

Paslaugų sutarčių valdymas

Verslo valdymo sistema TSM yra puikiai pritaikyta paslaugas teikiančioms įmonėms. Su šia sistema galėsite:

  • Automatiškai generuoti paslaugų sutartis.
  • Priimti užsakymus ir operatyviai pateikti juos vykdytojams.
  • Valdyti užsakymų vykdymą.
  • Greitai išrašyti sąskaitas faktūras.
  • Nustatyti automatinį periodinių sąskaitų generavimą ir siuntimą iš sistemos.
  • Planuoti darbuotojų bei įrangos resursus ir užimtumą.
  • Siųsti priminimus klientams apie darbus. 
  • Valdyti įrankių nuomą.
  • Kontroliuoti avansinius mokėjimus.
  • Formuoti prekių užsakymus tiekėjams iš sistemos.

Autoservisams siūlome atliktų serviso darbų istorijos kaupimą, automobilių nuomos valdymą bei autoserviso apskaitą.

Kasos aparatų valdymas (POS)

Atsiskaitymas

Kasa (POS) suteikia galimybę vykdyti prekybą su fiskaliniais blokais, spausdina čekius ir užtikrina grynųjų pinigų kontrolę. Galimas atsiskaitymas ne tik grynaisiais pinigais, bet ir bankinėmis ar lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais, dovanų kuponais ar pavedimu. 

Darbas su kasa

POS langas yra pritaikytas įvairiems įrenginiams, tad šia funkcija galėsite naudotis tiek su specializuota prekybine įranga, tiek su asmeniniais kompiuteriais ar mobiliaisiais įrenginiais. TSM užtikrina nenutrūkstama kasos darbą, net kai nėra interneto ryšio. 

Sukurtas suflerio funkcionalumas užtikrins, kad kasa naudotis bus paprasta net ir mažiau įgudusiems darbuotojams. Sufleris gali parodyti prekės nuotrauką, pasiūlyti papildomą, lydinčią prekę ir informuoti apie akcijas ar prizus. 

Sąskaitos išrašymas

Sistema pritaikyta darbui tiek su fiziniais asmenimis, tiek su įmonėmis. O sąskaitos išrašymas yra itin paprastas ir greitas. Pasirinkus klientą, visa reikalinga informacija užsipildo automatiškai. 

Čekiai

Kasos aparatu galima atspausdinti čekį, kuriuo galima atsiskaityti sekančio apsipirkimo metu. 

Prie kiekvieno kvito gali būti spausdinami reklaminiai čekiai, kurių tekstą redaguoja patys vartotojai.

 Banko terminalų valdymas 

Galimi atsiskaitymai grynaisiais pinigais, bankinėmis ar lojalumo kortelėmis, lojalumo taškais, dovanų čekiais, draudimais ir kt.

Nuomos sutarčių valdymas

TSM verslo valdymo sistema palengvina periodinių sąskaitų formavimą.

Remonto sutarčių valdymas

TSM sistema pritaikyta paprastam remonto proceso valdymui, sunaudotos medžiagos bei dalių užsakymams pas tiekėjus.

Buhalterinė apskaita

Buhalterinės apskaitos programa gali būti pritaikytos individualiems Jūsų įmonės poreikiams. Paprastai galėsite vykdyti įvairias apskaitas, ataskaitas, valdyti finansus, skolas ir dokumentus ir daug kitų funkcijų.

Kainų valdymas

TSM sistemos lanksti kainodara leidžia fiksuoti paslaugos pardavimo kainas, keisti antkainių skaičiavimo metodus ir atlikti prekių perkainavimą. 

Kiti kainų valdymo patogumai:

  • Kainynai gali būti individualūs, tad pirkėjų grupės ar regionai gali turėti skirtingas kainas kiekvienai prekei. 
  • Kainos gali būti tiek mažmeninės, tiek didmeninės bei pateikiamos skirtingomis valiutomis.
  • Kainos gali būti valdomos tiek iš centro, tiek kiekviename padalinyje atskirai.
  • Lengvas akcijų valdymas ir jų rezultatų analizė, akcijos aprašomos su galiojimo terminais.
  • Yra galimybė automatiškai apvalinti kainas ir automatiškai generuoti pardavimo kainas.

Kiaupiamųjų nuolaidų valdymas

Patogus taškų kaupimas, atsiskaitymas taškais ir nuolaidos procento augimas pagal pirkėjo sukauptus taškus.

CRM (klientų ryšių valdymas)

Lengvas ir efektyvus klientų ryšių valdymas  su TSM sistema.

Scroll to Top